wtorek, 12 marca 2013

Gwiazdko-kwiatki

Po dosc dlugiej zimowej przerwie rozpoczynam nowy sezon szycia filcowych komplecikow. Filc gdy robi sie coraz cieplej? Coz. Szyje kiedy mam na to ochote. A teraz akurat mam;) Bedzie prosto, bez zbednych ozdob. Tylko kolorowe kwiaty i szarosc. Tak jak do tej pory.

Mamy teraz szal na gwiazdki. Rajstopki maja byc w gwiazdki. I bluzeczki tez w gwiazdki. Gwiazdki sa wciaz i w kolo rysowane i wszedzie wypatrywane. Ale na moich filcach maja byc kwiatki. Taka moja mala fascynacja:) Jakos to trzeba bylo pogodzic no i powstaly kwiatki ... w ksztalcie gwiazdek. Na szczescie sie spodobaly;)

Swieca i pachna. Wiosennie w nocy...
Piecioramienne w kolorze bzu.
Gwiazdko-kwiatki;)




 POZDRAWIAM




21 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że tworzysz takie ciekawe rzeczy. Super, a modelka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, czasami siadam do maszyny, dla relaksu;)) Dziekuje! Pozdrawiam.A

      Usuń
  2. Aniu- ale Ty jesteś zdolniacha!!! Moja mała miss nie pogardziłaby taką czapunią- jest śliczna! A Twój Maluszek uroczy:) Buziaki, Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz tam zdolniacha, czasami nachodzi mnie ochota uszycia czegos dla Matyldy;) Dziekuje Aniu! Sciskam.A

      Usuń
  3. wow! nie wiedziałam, że prowadzisz drugiego bloga. jest rewelacyjny:) i już obserwuję:)
    wspaniały komplecik i cudowny maluszek:) pozdrawiam i miłego weekendu życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, prowadze, choc nie tak intensywnie i systematycznie, ale staram sie...
      Dziekuje Ci bardzo! Tobie rowniez:) Anka

      Usuń
  4. Czy coś nowego u Matyldy? Może jakieś okulary? ;)
    Anka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolciu!! Matyska wzbogacila sie o cale mnostwo nowych okularow, ale niestety (albo -stety) jest w takim wieku, ze troszke narzuca juz swoj styl ubierania sie;) Wszystko co nie jest rozowe i bez wizerunku ksiezniczki, ewentualnie Hallo Kitty, wg Niej nie nadaje sie do ubrania;))) Moje filcowe dziela narazie poszly wiec w odstawke, czekam wiec cierpliwie az zmieni zdanie i wtedy znowu zaczne szyc:)
      Pozdrawiam. ANka

      Usuń
  5. Różowo! Anka, niech więc będzie na różowo i księżniczkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, dla Matyldy moj filc jest stanowczo za malo rozowy;))) Ale cos pomyslimy...

      Usuń
  6. Jejku ale słodyczek!!! Kwiatuszki są dla niej stworzone:) Nie mogę się dziś dostać na Twojego drugiego bloga:( Why?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęsknię , a twój blog zablokowany dla mnie .....

    OdpowiedzUsuń